H-100 NEDİR?
FAYDALARI NELERDİR?

H-100 Nedir ?

H-100 olarak adlandırılan gençlik serumu bir mezoterapi uygulamasıdır. İçerdiği yoğun temel amino asitler , hyaluronik asit , mannitol , mineral ve vitaminler sayesinde yaş aldıkça cildin daha çok ihtiyaç duyduğu nemin sağlanmasında, ciltte oluşan elastikiyet kaybı ve sarkmaların azaltılmasına destek tedavi yöntemi olarak uygulanır. Cilt kalitesinin arttırılmasında , cildin çok daha canlı görünmesinde yardımcıdır. Cildin zamanın etkisiyle yitirdiği kollajen de cildin yapı taşlarındandır. Uygulama enjeksiyon yoluyla olduğundan cildin nemli ve parlak kalmasını sağlar, diğer taraftan yeni kollajen üretimini tetikler.
H100 serumu diğer cilt gençleştirme serumlarından farklı olarak en güçlü antioksidanlardan ve nem tutuculardan olan mannitol içermesi sebebiyle içeriğindeki Hyaluronic asidin dokudaki ömrünü uzatır.

H-100 nasıl uygulanır ?

Bir mezoterapi yöntemi olan H100 aşının uygulanması için öncelikle diğer mezoterapilerde yapıldığı gibi cilt temizlenir ve anestetik krem sürülür. Anestetik kremler 30 dakika streç altında bekletilir. Sonrasında cilt kremden dezenfekte edilir. Dezenfekte işlemi bittikten sonra H100 aşısı 1-2 cm  aralar ile uygulamanın yapılacağı bütün bölgeye deri içine enjekte edilerek yapılır. H100 uygulaması yapılırken çok ince iğneler kullanılmaktadır. İğnelerin ince olması

ve öncesinde lokal anestezi uygulandığından ağrı, acı, sızı hissi en alt seviyededir.

H-100 kimlere , hangi sıklıkta uygulanabilir ?
H-100 cilt kalitesini arttırmak isteyen , cildinin daha canlı ve parlak görünmesini isteyen tüm kadın ve erkek bireylerde uygulanabilir.H-100 aşısı kişinin nem ve elastikiyet kaybına göre 5 seansa kadar uygulanabilir. Seans aralıkları 2  veya 3 hafta olmalıdır.Yüz, boyun, el üzeri, gıdı ve dekolte bölgelerine uygulama yapılmaktadır.

tr_TRTürkçe